torstai 26. huhtikuuta 2012

Tiedossa huuhtelu

Jälleen on edessä korvien huuhtelu, joka tarkoittaa minun ottavan päivän kestävät unoiset. Ensi keskiviikkona menen korvieni kanssa imuroitavaksi. Ei ole hiiva toennut ja puhdistus ei auta. Harmillisesti puhdistusnesteet jäävät minua kiusaamaan korvakäytävien uumeniin. Aine ei osaa enää tietään ulos, kun se on kerran sisään päässyt. Ei minun korvat kyllä kipeät ole, mutta kutkaavat ja koska en saisi raapia niin hankala yhtälö on valmis. Äiskä ja iskä kyllä minua auttavat parhaan kykynsä mukaan ja kyllä ne ihan hienosti siinä onnistuvatkin. Paras apu tulee kuitenkin ensi viikolla eläinlääkäriltä, kun se saa kaiken kakan pois tarkasti ja syvältä. Toivotaan, että toinen kerta toden sanoisi ja kierre loppuisi. Ruoka maistuu muuten edelleen herkuilta. En kyllä kauheasti malta pureskella rustoja ja kauloja ja siipiä. Minusta olisi niin kiva niellä ne kokonaisina, mutta nuo eivät anna. Niinpä minulle pienitään ruoka valmiiksi. Maistuu se hyvältä niinkin. Iskä muuten löysi minulle poron ruokaisia luita, joten koiran herkkupäivät tiedossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti