sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äiskäkin rentoutuu


Oltiin äitienpäivä Match Showssa, jossa äiskäkin osasi minua jo esittää rennommin. Ensimmäistä kertaa meidät jaoteltiin sen mukaan, miten meitä ihan virallisissa näyttelyissä esitetään. Olin siis ryhmässä 9. Minäpä se ajattelin antaa äiskälle kunnon äitienpäivälahjan ja voitin sen luokan. Äiskä ei ollut sen tarkemmin perehtynyt aiheeseen, mutta voiton jälkeen sekin tajusi, että meidän pitää jäädä odottelemaan BIS (Best In Show) kehää, jossa olisi kaikkien ryhmien voittajakoirat. Siinäpä sitä sitten odoteltiin ja äiskä oli niin onnellinen. Ryhmän tuomari oli kehunut minua, että olen tosi persoonallinen ja hurmaava nuori mies. Olin yksi kaikista nuorimmista aikuisista paikalla. Best In Show kehässä piti seisoa tosi kauan hienosti. En millään meinannut enää jaksaa, kun takana oli kilpailupaikalla oloa jo kolme tuntia. Mutta niin vain seisoin. Kohta meitä oli enää kaksi sijoittamatta. Ja sitten sanottiin, että voittaja tänään on Napoleon. Äiskähän ei tajunnut, että minä voitin koko jutun. Se luuli, että me oltiin kakkosia, kunnes kakkospaikalle sijoittunut onnitteli meitä. Voi, mikä ihmeellinen kokemus. Palkintoja sateli niin minulle kuin äiskällekin. Ja meinasi siinä äiskällä unohtua kättelyt ja kaikki käytöstavat. Niin innoissaan se oli. Tässä vielä kuva BIS kehästä.


2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon, hieno saavutus!
    Jututin teitä siellä ja ihastelin poikaa, jonka kaltaisia harvemmin Rovaniemellä näkee.

    VastaaPoista
  2. Hei Laura! Oli kyllä melkoinen yllätys tuo tulos. Kerrankin tuomari oli meidän kanssa samaa mieltä. :)

    VastaaPoista