sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Hmm, sääskiä

Viime kesänä nuo kummalliset inisijät eivät minua niinkään kiusanneet, koska minut vuorattiin sääskimyrkyllä koko kesäksi. Minä saan myrkyn päälleni kuulemma ensi viikolla. Nyt turkkiani säästellään, kun minulla on sunnuntaina näyttelyhommia. Osallistun junioriluokassa elämäni toiseen viralliseen näyttelyyn. 
Tästä syystä sääsket ovat minua jonkin verran päässeet kiusaamaan. Ei niin paljoa kuin täällä asunutta Iines-koiraa, mutta mahan alunen on saanut komeita punaisia pistojälkiä. Ne eivät onneksi minua paljon kutita ja naamani on säästynyt pahimmilta paukamilta. Aika turhia otuksia on tuollaiset kiusanhenget.

2 kommenttia:

  1. Mikä aine on kyseessä? Meillä on koiralla punkki- ja hyönteispantana yrttiversio, jota myydään päivittäistavarakaupoissa. Maksaa n. viisi euroa ja on kolmena kesänä pitänyt punkit poissa. Hyttysiä on näkynyt silloin tällöin.
    -Penni

    VastaaPoista
  2. Meillä on oma sekoitus sitruunaa, etikkaa ja jotain muita aineta. Tätä hierotaan koirun nahkaan ja avot, tulee salaatinkastikkeelle haiseva koira, jota eivät lähesty lentävät eliöt.

    VastaaPoista